Uw winkelwagen
Geen producten toegevoegd aan winkelwagen
Voor verzonden bestellingen met een waarde hoger dan €69 vervallen de verzendkosten*. Voor bestellingen met een waarde lager dan €69 worden verzendkosten toegevoegd van ter waarde van €8,50.
* Er worden verzendkosten van €69 in rekening gebracht als uw bestelling meubels of omvangrijke artikelen bevat
De gebruikelijke leveringstijd bedraagt 5-15 werkdagen indien het artikel op voorraad is. We behouden het recht voor om een verkoop te annuleren indien een artikel niet op voorraad is. Indien u een artikel bestelt dat niet op voorraad is, houden we u telefonisch of per e-mail op de hoogte van de leveringstijd.
Indien het er naar uitziet dat de leveringstijd langer zal zijn dan de schatting in uw bestelbevestiging, zullen wij u zo snel mogelijk informeren nadat deze vertraging bij ons onder de aandacht is gebracht. We behouden het recht voor om af te zien van alle vergoedingsclaims van klanten als gevolg van leveringsvertragingen.
Neem contact met ons op via [email protected] voor leveringen buiten de EU.
Indien u uw levering ontvangt, is het belangrijk om het product en de verpakking onmiddellijk te controleren op defecten of problemen. Indien de verpakking beschadigd lijkt, controleer het dan met de verzenddienst/bezorger en stel de relevante vertegenwoordigers onmiddellijk op de hoogte.
Indien het product tijdens het transport werd beschadigd, is het veel eenvoudiger om een claim in te dienen bij het transportbedrijf indien er een kennisgeving van verpakkingsschade bij de leveringsdienst ligt. We dienen binnen redelijke termijn op de hoogte te worden gesteld van beschadigingen tijdens het transport. Indien u bestelling thuis wordt geleverd, is het belangrijk dat u thuis bent om de goederen in ontvangst te nemen om de producten zoals hierboven beschreven te controleren.
Externe afspraken worden op uw eigen risico gemaakt; deze omvatten, maar zijn niet beperkt tot afspraken met de bezorger om het pakket bij u thuis achter te laten, zelfs als u niet beschikbaar bent om het in ontvangst te nemen.
Voor alle leveringen (behalve brieven) ontvangt u via e-mail informatie met eventuele traceergegevens voor uw zending. Indien u binnen een week na uw leveringsbevestiging geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact met ons op om te voorkomen dat de zending automatisch wordt teruggestuurd.
Newport brengt een klantenvergoeding in rekening indien brieven, postpakketten (MyPack) of pallets/grotere pakketten door het transport naar Newport worden geretourneerd om één van de volgende redenen: